torsdag 30 december 2010

Krattläsare och surkart.

Det blir inget nyårsfirande på någon mysig ö. I "bokningsbekräftelsen" som far stolt visade upp stod: Tack så väldans mycket för ert visade intresse men tyvärr är vi fullbokade. Svårt att förstå den meningen på engelska? Tydligen. Jag läste inte så noga, jag tog bara förgivet... Bra där!

Och jag är sur och hugger på allt mest hela tiden. Fast syrran är likadan. Och jag vet inte varför. Vi är nog bara såna och kommer alltid att vara. De gör så mycket som irriterar mig. Pappa t.ex. ska jämt kolla på piratdvd:er och cd-skivor. VARFÖR?? Kvaliteten på skivorna är superkass och varför cd när det finns Spotify? Nej, damnit!

Det ska nog gå bra det här, vi kanske ska köra moppe imorgon. Vänstertrafik, mon dieu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar