fredag 3 december 2010

En lyckad lördag?

Imorgon är det jobb som gäller 8-14 i lokala matbutiken. Snabbköpskassörska, javisst! Efter det är det hem och piffa och förbereda inför julfest. Inhalkad på ett bananskal men minst lika lycklig för det. En vän kommer vara min kavaljer och det kommer bli mycket spännande. Förutom julbord är det både discogolv och framför allt dansband. Jag ser löjligt mycket fram emot detta och jag älskar att bugga och med rätt danspartner är dirty fox en riktig höjdare. Dessutom är galejet i grannstaden, "fel" stad där man inte tillbringar många timmar. Extra kul.

Men. Calleth you - cometh I. Fast på fel sätt. Jag vill inte och ska inte. Men hör du av dig och kommer med bortförklaringar eller skämtar bort alltihop kommer jag vara ute på vintervägarna igen och snart stå utanför din dörr. Och jag är ju inte kär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar