torsdag 21 juli 2011

När jag väl vaknade.

Det blev otroligt stressigt mellan löprundan och jobbet i eftermiddag. Men - den blev av, den blev en mil och den gick på under en timme! För första gången i mitt liv har jag sprungit milen på en timme och jag är sjukt nöjd med mig själv!

Cykelvägen till jobbet gick undan och eftersom jag knappt hunnit eftersvettas färdigt innan duschen gick kroppen igång direkt - härligt med pärlor på läppen och i pannan och immade glasögon sittandes bakom kassan!

Jag bokade tvättid innan rundan och jag har kört igång en ny omgång med matdagbok på nätet med start i dag. Jag ska kämpa ännu mer denna gång för att hålla den uppdaterad för att hålla koll på mig själv. Jag har dessutom lovat mamma! Inte nog med det, i kväll jag har planerat morgondagens löprunda - backar vid Brunnsviken... Tror att de kommer döda mig. Eller, nej, jag tror att de kommer göra mig starkare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar