onsdag 20 juli 2011

Jag som blev kvar.

Man saknar inget som man inte
man saknar inget som man inte
man saknar inget som man inte
man saknar inget som man inte
man saknar inget som man inte
man saknar inget som man inte
man saknar inget som man inte
man saknar inget som man inte
haft

Eller?

Nu har mamma åkt hem och vi har definitivt haft våra duster. På riktigt och jag har varit så nära att säga precis hur jag vill att hon ska vara men jag hade ändå inte mage. För varför liksom? Kan du inte vara lite mer som Annas mamma? Vad skulle det tjäna till? Det är mitt problem. Men vi har också haft våra stunder. På riktigt. Vi har haft det helt underbart i det lilla och en höjdpunkt var den nyinköpta limpan från Fabrique med ost och philadelfia, kaffe och kardemummabulle från samma bageri i vår park. En avslutnings picknick på filt. Men visst var det inte brödet som gjorde pickenicken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar