måndag 7 februari 2011

Jobbelördagsmorgonen.

Alltså. Det gick rätt okej på jobbet i lördags. Jag var inte trött. Kände inte av någon baksmälla. Jag jobbade på som tusan. Och ändå hann jag inte med.

Jag gjorde verkligen så gott jag kunde och ändå drog jag över en timme och blev inte färdig. Det är den värsta känslan att gå hem med. Att man inte lyckats. Och dessutom få kommentaren: Jo, frukten ska ju egentligen vara klar till klockan tolv. Men det är ju inte så lätt... Jaha? Varför ska den då vara färdig till tolv?? Och dessutom finns det ingen kommunikation på stället. Jaha, jag frågade kanske tre gånger om när jag skulle vara där och vilken uppgift jag hade, trots det möts jag av Oj, vad tidig du är. Nää, det är inte jag, det är någon annan! För faan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar