måndag 28 mars 2011

Kaptenen talade.

Efter morgonens uppvärmningsyoga skulle vi sitta och fokusera på oss själva, vad vi ville med dagen och hur vi skulle få ut så mycket som möjligt. Jag satt och grämde mig över att dagen redan börjat illa med att jag kommit försent 10 min för första gången och att det bara skulle bli värre eftersom jag inte hade gjort några av mina läxor. Men stopp! Jag bestämde mig för att ta kontroll över skutan, leva som jag bestämt mig för att göra, improvisera och ta alla chanser jag får. Därmed slutade dagen så mycket bättre än jag trodde. T.ex. så var ju faktiskt salsdörren inte stängd och jag kunde smita in på uppvärmningen trots att jag var sen. På sånglektionen tog vi chansen till förstatjing på uppsjungningen och jag fick därmed allra första versen. Och sjöng ut helt okej trots gelében. Under ett uppspel fick jag en textrad till mig till läxan och lunchen och löpningen flöt på. Och under fys- och Labanpasset kunde jag med gott samvete improvisera. Jorå.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar