söndag 30 januari 2011

Inte vilken söndag som helst.

Latten på Donken var den bästa starten på dagen, främst för sällskapet. Bara för sällskapet.

En halvdag på IKEA med en annan vän. 5-kronorssemla som var jävligt god (jag älskar semlor så här års lika mycket som jag älskar glögg innan jul). 450 spänn fattigare men snygg vägg med grönt fågeltyg och någon lampa och... ja. Två (bara) ljuslyktor också.

Hem och visade upp mitt älskade centrum. Jag älskar att bo här. Vi kollade in bl. a. videobutiken och den fina (fast SF-)biografen. Handlade och kokade grönsakssoppa, kollade Solsidan och möblerade om.

Jag älskar min söndag.

Imorgon börjar jag skolan. Jag har gjort matlåda, bestämt vad jag ska äta till frukost, vad jag ska ha på mig, vilka kläder jag ska ha med mig, tagit fram mina tre par dansskor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar