onsdag 19 januari 2011

Det går lite knackigt.

Minst sagt.

Just nu är det ett totalt kaos med olika lådor som är halvfulla eller lite för fulla. Och tidningar och skräp och saker som ska sparas fast som inte ska Hit men Dit osv. Och som vanligt så gjorde jag någonting annat istället. Gravida vännen hade bakat en god chokladkaka. Mm. Och det gäller ju att passa på att umgås! Eller? Ja, i allt kaos så intygar jag ju mig givetvis att jag har viss kontroll över situationen.

Imorgon: tandläkaren och förhoppningsvis en lunchdate med en gammal vän. Och så inköp av öl inför flyttölen och självklart en kinessemla - Sveriges godaste semla all time. Jag tar nog två. Ja, kanske lite packande också.

Jag får nog se till att packa lite mer innan jag lägger mig. Och jag är aldrig så sugen på att lägga mig i tid som när jag egentligen inte hinner. Sveriges lataste, javisst! Kan jag inte bara få lite självdisciplin? Måste jobba på det på allvar snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar