torsdag 27 januari 2011

Jag ska bli den nya Katarina Ewerlöf.

Jag borde ha somnat för länge sen. Inte för att jag ska göra något speciellt imorgon, bara för att jag vill ha rutin. Och så tror jag på att förkylningen blir bättre om man sover, speciellt på rätt tid på dygnet. Istället har jag nu legat och lyssnat på de klipp som jag läst in i kväll. För att bestämma mig för vilka jag ska skicka iväg.

Jag hör mängder av fel. Mina miljarder utfyllnadsord som jag alltid använder, betoningsfel, upphakningar och konstiga uttal. Men på något sätt gillar jag det på ett sätt som jag aldrig gjort förut. Det är roligt. Och jag vet vilket klipp jag gillar bäst! Om man bara kunde få till texter på det där viset... Underbart.

Övaövaöva.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar