onsdag 12 januari 2011

Rutinen sitter i.

Jag börjar bli mästare på att packa. Denna gången hann jag knappt tvätta emellan men med lite stöd från morföräldrarna så gick ju även det! Rena trosor, ett par leggings och ett par jeans. Så är man on the road again. Och jag kan inte förklara lyckokänslorna som jag haft i kroppen idag. Det känns fint.

Men jag undrar om jag flyr? Näjdå, inte! Bara från den tråkiga flyttpackningen tror jag. Det borde vara rutin på den med vid det här laget, och bättre lär det väl bli...

Snart är det nog dags att sova så det blir några timmar inatt. Måste nog stiga upp fyra imorgon, måste åka fem. Oh Lord!

Sen måste jag också nämna det allra lustigaste denna veckan. Jag får erbjudande om att komma till fjällen och skriver lite till och från och fram och tillbaka om detta. Helt plötsligt kommer det en statusuppdatering från Mr X om att det dagen efter smäller och att det är fjällen som gäller. Samma fjäll. Samma helg. Oh why? Äsch då. Fjället ska nog vara stort nog för oss båda. I åtminstone min värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar