torsdag 27 januari 2011

2011-01-27

Nej, det blev inget barnvaktande idag. Jag känner mig inte riktigt lika dålig men det sitter i. Fast jag fick ett hyfsat glädjande besked idag. Jag har fått jobb. Och jag börjar imorgon. Yey! Handels och jag kommer känna mig som hemma. Butiken verkar rätt stökig och lite halvsunkig. Jag kommer alltså säkert känna mig som hemma... Jag behöver verkligen detta. Det är hur surt som helst när ens sparade pengar går till hyra och mat. Jag vill ju åka mer skidor!! Och gå på bio. Och dricka drinkar...

Jag har fått ordning i lägenheten nu också. Ställt in saker i badrumsskåpet och sorterat in tvätt i garderoben. Det blir ju så fint! Jag trivs så bra här och hoppas att jag kommer att kunna bo kvar även efter renoveringen. Om inte något ännu bättre dyker upp.

Och jag har skickat ljudfilerna. Jag har lämnat dem. Ah. Exciting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar