onsdag 18 maj 2011

Trädgårdshelgen.

Och då på tal om mitt sugande jobb... Jag tillbringade fre-lör-sön på jobbet men lyste upp livet med grillfest på fredagen (inte ett endaste glas vin), balkonghäng (en halv 4,5:a cider) och sedan utgång på sommarens absoluta favorit. Jag kommer vara stammis där innan sommaren är över. En perfekt blandning mellan Folkets park, Berlin och Deluxe. Très très bien! Rundpingis, Super Mario på storbild och grymt bra blandad musik. 

Och så fick jag hångla. Eller fick och fick... Det blev nästan lite påtvingat. Det var inte särskilt bra och det var inte så spännande. Men det var länge sen jag hånglade så det var ändå bra på nåt vis. Han var inte ful eller äcklig utan bara lite för på (kan det ha haft med hans säljarutbildning att göra). Sen ville han att jag skulle följa med hem till Nacka och då kommer de där känslorna krypandes att jag kanske borde för jag har ju faktiskt gett honom lillfingret. Den här gången var dock känslorna så ringa att det inte var ett dugg svårt att säga att jag skulle hem och snart börja jobba. Och så var jag ju spik nykter också. Jag är ändå väldigt stolt över mig själv.

Och det här med att jag inte drack på hela helgen... Okej, jag äter penicillin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar