fredag 6 maj 2011

Pendeln stannar aldrig.

Min känslor inför min arbetsplats pendlar verkligen från dag till dag. I början av veckan kändes det bra, för att gå över i kaos, vidare till uttråkad och i dag till riktigt nice. Vad det handlar om? Kollegor! I kväll var vi dream team. Normala vuxna människor som kan snacka med varandra men faktiskt också jobba samtidigt.

I går kändes det lite nere också eftersom de andra tre i dream team kom uppsnofsade och skulle fira den enes födelsedag. Då känner man det där 'nej, helt inne är jag inte'. När tjejen i kväll smsar vad jag ska göra nästa helg och jag givetvis svarar 'Klart jag kan jobba' men får svaret 'Tänkte om vi kanske skulle gå å bowla?' Om jag blev glad? Lycklig i magen. Om det nu blir av är en annan sak men ibland är det tanken som räknas!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar