söndag 6 maj 2012

Typiskt mig.

Jag skulle lägga mig riktigt tidigt i kväll för att optimera återhämtningen inför tisdagens antagningsprov och för att sova igen nattens timmar (4 känns otillräckligt). Därför skulle jag åka hem direkt efter min exroomies dansteaterföreställning (såklart var hon lysande - så stark!). Vi hamnade istället på Burger King och tryckte veggieburgare, vissa med kyckling, pommes och hot cheesedip (allt för återhämtningen). Okej, när jag kommer hem då ska jag sova. Nej, jag måste prova att sätta upp håret i en snygg frisyr. Och alla kläder till musikalredovisningen har jag glömt plocka fram (en halv ikeakasse). Oj, kanske ska kolla datorn lite snabbt. Men jag skulle ju sova? Typiskt mig! Men nu när det blev såhär måste jag ta kort på min sjukt snygga söndagsfrilla för att blogga om den. Efter tio kort och inte ett enda där man ser mer än en hårkalufs lägger telefonen av. Det var nog inte meningen.

Ändå gör jag om det.
Och förresten är det nästan sommar.
Och frippan var sketsnygg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar