måndag 27 juni 2011

Och i dag.

Ja, till Dumma mej har jag somnat två gånger nu, i lördags natt och i går kväll. Fast då i morbrors soffa. Tredje gången gillt i kväll? I dag var femte dagen i rad som jag jobbade och jag är trött. Det är väl inte så mycket men jag sover så lite. Och i dag är det jättefint väder. Verkligen jättefint. Och jag måste betala räkningarna. Precis som alla andra. Och boka biljett hem. Kanske en löprunda först. Och städa undan alla mina grejer. Måstemåstemåste.

Baksidan av komboskap
=
någon annan drabbas av ens oreda.

Jag tycker om att arbeta. Kanske för att det har gått bra nu. Jag tycker kanske inte om motgångar. Och så är jag jämt och ständigt sötsugen. Jävla sötsug. Stopp.

Och så funderar jag över om det är idioter som sitter i bilköerna eller om de faktiskt har en fruktansvärt bra anledning till att köra (sitta i) bil i stan och inte åka kollektivt. Och konstaterar att jag älskar min cykel Karin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar