torsdag 23 juni 2011

Min personlighet är satt på pränt.

Jag hittade ett test hos Wawavoom och ville så gärna ha exakt samma svar på testet som henne. Jag tänkte att banne mig vad jag ska svara ärligt och hoppas på det bästa. Inte en chans tänkte jag också (angående svaret) men se där. Samma svar fick jag trots mina ärliga klickar.

För är det nåt som jag inte ser mig som så är det entusiastisk, kreativ och idealistisk. Kan göra nästan allt som intresserar mig. Socialt begåvad. Måste leva mitt liv i enlighet med mina värderingar. Entusiastisk inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibel och öppen för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Inse fakta, darling, och sluta slå på dig själv. Du kan bli skådespelare, journalist, skribent, musiker, konstnär, konsult, psykolog, entreprenör, lärare, personalvetare, politiker, diplomat, TV-reporter, marknadsförare, forskare, säljare, artist, präst, PR-ansvarig, sociolog eller socialarbetare.

Varifrån testet är och hur många olika svar som kan ges eller hur det är utformat har jag ingen aning om. För se, jag blir uttråkad av detaljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar