onsdag 10 augusti 2011

Gamla klädtrasor.

En anledning till att jag verkligen vill gå ner i vikt och bli mer fit är att jag vill komma i och se bra ut i klänningar som dessa! Kvinnor var så smala förr och de flesta fina klänningar, och kjolar, kräver att man är lite mindre. Tyvärr finns det ju inte flera storlekar att välja på när man hittar en vintageklänning... Eller, det är ju det som är tjusningen. Och det finns så många vackra...!

Och det känns som att det funkar att äta lite mindre, och bättre. Jag har märkt att jag faktiskt kan gå ner i vikt, utan att offra mer än glass, godis, efterrätter, chips, choklad, megaportioner... Alkohol! Mjo, jag fuskar ju lite (med både det ena och det andra) men jag är helt klart så mycket bättre än tidigare. Varenda liten kalori räknas, för motivationens skull - min nya vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar