måndag 25 april 2011

Förhandlingarnas mästare.

Av flera olika anledningar tänkte jag att jag ska ha ett par vita månader, sådär fram till midsommar eller nåt. Idén kom från att pappa sa att han skulle ha det.

Det är fruktansvärt mycket kalorier i alla alkoholhaltiga drycker och jag måste överväga alla vägar mot ett smalare liv. Jag har helt enkelt inte råd att köpa en ny garderob... Vidare så tror jag inte att jag skulle klara det, och det är ju hemskt i sig. Jag tror att jag är allt för glad i detta berusningsmedel... Än vidare kostar det onödiga pengar och är i slutänden ett fördärv.

Det är inte på något sätt en produkt utav gårdagen eftersom jag faktiskt inte drack så mycket utan hade en fantastisk kväll och är inte mer än trött i dag.

Knorren på det hela är bara den att dagen avrundades med grillning och en (god!) öl i handen. Jag kan likaväl börja imorgon, tänkte jag... Och började fundera över om jag bara skulle begränsa konsumtion istället? Jag är en jävel på att förhandla med mig själv!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar