lördag 5 november 2011

Nystart!

Innan jobbet lyckades jag locka mig själv till gymmet. Hade planerat styrka men med tanke på morgondagens BodyPump så körde jag 30 min i roddmaskinen istället. Längsta roddpasset än så länge och jag kom 6000 meter med en medelhastighet på 2:29/500m. Som alltid.

Det känns skönt att jag verkligen kom iväg för jag hade kunnat mygla. Om det inte var för SATS 2ggr/v-kampanj hade jag kanske inte... Jag vill ju ha mina två stämpar - och vips - imorgon kommer andra! Och så känner jag mig stark att jag kommer igång direkt när jag är tillbaka.

Nu krävs hård ansträngning efter en vetemjölsvecka! Lagom inför mimkursen som jag verkligen sett fram emot och tränat inför degar jag ner mig totalt. Nya tag! Matlådor trots det delade köket och passupp på godis och glass. Pass upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar